Nabídněte neodolatelně zpracované dárkové poukazy. Na ty natištěné na obyčejném papíře rovnou zapomeňte! Co si místo kusu papíru s čárovým kódem nechat vyrazit vlastní mince?
Originalita a kvalita zpracování je naprosto zásadní. V designu i textu na dárkovém poukazu se musí naplno projevit váš koncept. Zpracování? Ručně vyráběný papír, dřevo, nebo jen a pouze pro vás ražené mince. Uvědomme si, že lidé sahají k nákupu dárkového poukazu v situaci, kdy nejsou schopni osobnější dárek vymyslet. A když se zamyslíme, jaké nejlepší dárky jsme v životě dostali, bude dárkový poukaz do sebelepšího podniku vůbec v první stovce? Mnoho lidí se dokonce cítí provinile, že obdarovaného poukazem odbyli. Ruku na srdce, je to statisticky asi druhý nápad na dárek hned za ponožkami. Pojďte tedy hostům naproti. Čím nápaditější a „hmatatelnější“ poukaz budete nabízet, tím méně budou lidé mít nepříjemný pocit, že předávají ne úplně originální dárek a vy snáze prodáte mnohem více voucherů.
My lidé máme přirozenou úctu k práci jiných lidí. Proto se nám tolik líbí precizně řemeslně zpracované výrobky bez ohledu na jejich užitečnost a často i cenu. Občas prostě uvidíme něco, co musíme mít, protože nás fascinuje, jak je to hezké, případně jak moc se to bude líbit osobě, kterou chceme obdarovat.
Kromě toho, že z prodaných voucherů máte peníze hned, dárkové poukazy jsou unikátní příležitostí, jak do podniku dostat úplně nové hosty. Vouchery mají také svůj ekonomický půvab – statisticky jsou využity jen čtyři z pěti.
Další skvělou možností, jak dárkové vouchery využít, jsou soutěže o ně. Čas od času uspořádejte soutěž o dárkové poukazy (alespoň dva). Je to skvělá věc! Jak na soutěž si řekneme v extra článku.
Jediné úskalí dárkových poukazů je volba vhodného způsobu ověřování jejich platnosti a nějaká evidence.
Další inspirace na design a nápady, jak voucher pojmout? Mrkněte na tenhle profil na Instagramu. Najdete tam spoustu designů dárkových poukazů.