Sbírejte Google recenze! Čím více jich máte, tím více jste vidět…
Google business profil (dříve Google moje firma) – prostě místo na mapě má každá restaurace, kavárna, ale i obchod nebo ordinace. Tento firemní zápis má obří dosahy, přitom s ním pracuje málokdo.
Čísla mluví jasně
Anomálie v dosahu profilu s nižším počtem recenzí mohou být způsobeny placenou reklamou daného podniku v rámci Google a map, případně blízkostí jiného místa na mapě, které je četně vyhledávané. Dále má vliv na dosah profilu hustota okolích podniků a samotný potenciál návštěvnosti, a tedy i vyhledávanosti v místě.
Co se dá s Google profilem dělat?
Zvýšit dosah
Uvidí vás více lidí. více zobrazení, lepší místo ve vyhledávání, doporučování profilu Googlem.
Zvýšit výkon
Více akcí z profilu (proklik na web, rezervace, zadání trasy navigace k vám, rozhodnutí jít k vám – to poslední bohužel neumíme měřit)
Jak zvýšit dosah Google profilu?
Je potřeba, aby vás měl Google rád... k tomu jsou potřeba v zásadě hlavně dvě věci:
- Důkladná optimalizace profilu
- Navyšování počtu recenzí pomocí stojánku s výzvou na stole a řadou dalších technik (nejedná se o falešné nebo koupené recenze, takové věci neděláme a ani to nikomu nedoporučujeme)
Jak zvýšit výkon Google profilu?
- Důkladné vyplnění informací
- Aktivní správa – vkládání lákavého obsahu (fotky, videa, aktuality jako gastroakce atd.)
- Naše unikátní metoda – přinesla navýšení proklikovosti až na 189 % (o té se tu nedočtete)
Samozřejmě je zásadní, co následně lidé uvidí na vašem webu. Ale můžete být v klidu, protože weby umíme špičkově 😊 Krmit Google fotkami nestačí...
Příklad restaurace U Fleků
Zde najdete návod, jak zjistit dosah fotografií v Google profilu vašeho podniku.
Jak recenze sbírat? Jak to jenom jde! Ale na falešné nebo koupené zapomeňte
Ke sběru recenzí máme extra článek. Čtěte zde:
https://gastrostart.cz/blog/sbirejte-skoro-jen-pozitivni-recenze-mravenci-prace-ktera-se-vyplati/