Sbírejte Google recenze! Čím více jich máte, tím více jste vidět…

Sbírejte Google recenze! Čím více jich máte, tím více jste vidět…

Google business profil (dříve Google moje firma) ­– prostě místo na mapě má každá restaurace, kavárna, ale i obchod nebo ordinace. Tento firemní zápis má obří dosahy, přitom s ním pracuje málokdo.

Čísla mluví jasně

Anomálie v dosahu profilu s nižším počtem recenzí mohou být způsobeny placenou reklamou daného podniku v rámci Google a map, případně blízkostí jiného místa na mapě, které je četně vyhledávané. Dále má vliv na dosah profilu hustota okolích podniků a samotný potenciál návštěvnosti, a tedy i vyhledávanosti v místě.

Co se dá s Google profilem dělat?

Zvýšit dosah 

Uvidí vás více lidí. více zobrazení, lepší místo ve vyhledávání, doporučování profilu Googlem.

Zvýšit výkon

Více akcí z profilu (proklik na web, rezervace, zadání trasy navigace k vám, rozhodnutí jít k vám – to poslední bohužel neumíme měřit)

Jak zvýšit dosah Google profilu?

Je potřeba, aby vás měl Google rád... k tomu jsou potřeba v zásadě hlavně dvě věci:

  • Důkladná optimalizace profilu
  • Navyšování počtu recenzí pomocí stojánku s výzvou na stole a řadou dalších technik (nejedná se o falešné nebo koupené recenze, takové věci neděláme a ani to nikomu nedoporučujeme)

Jak zvýšit výkon Google profilu? ­­

  • Důkladné vyplnění informací
  • Aktivní správa – vkládání lákavého obsahu (fotky, videa, aktuality jako gastroakce atd.)
  • Naše unikátní metoda – přinesla navýšení proklikovosti až na 189 % (o té se tu nedočtete)

Samozřejmě je zásadní, co následně lidé uvidí na vašem webu. Ale můžete být v klidu, protože weby umíme špičkově 😊 Krmit Google fotkami nestačí...

Příklad restaurace U Fleků

Zde najdete návod, jak zjistit dosah fotografií v Google profilu vašeho podniku.

Příklad od Fleků...

Jak recenze sbírat? Jak to jenom jde! Ale na falešné nebo koupené zapomeňte

Elegantní stojánek na stoly

Ke sběru recenzí máme extra článek. Čtěte zde:

https://gastrostart.cz/blog/sbirejte-skoro-jen-pozitivni-recenze-mravenci-prace-ktera-se-vyplati/

Firmy nesbírají recenze jen tak pro nic…

Chcete dostat Google profil své restaurace do nejlepší formy? Ozvěte se nám!

Read more

Vymazlený Google profil má stejný výtlak jako statisíce do reklamy. Kolik lidí navštěvuje Google profil vaší restaurace? Detailní návod, jak to zjistit

Vymazlený Google profil má stejný výtlak jako statisíce do reklamy. Kolik lidí navštěvuje Google profil vaší restaurace? Detailní návod, jak to zjistit

Věnujete se správě Google profilu vašeho podniku? Ne? Tak to za vás dělají host. Až zjistíte, kolik lidí Google profil vidí, okamžitě se mu věnovat začnete. Jak to zjistit? Jak se přihlásit k jeho vlastnictví a co když už jej někdo převzal? Čtěte dál. Titulní fotka v Google profilu Café

By Jakub Tesař
Hned vypněte zobrazení kategorie firmy na Instagramu vaší restaurace. Je to přímý proklik na konkurenci. Detailní návod

Hned vypněte zobrazení kategorie firmy na Instagramu vaší restaurace. Je to přímý proklik na konkurenci. Detailní návod

Modrý text pod jménem na Instagramu označuje kategorii podnikání. Aby Instagram mohl profily relevantně doporučovat, je určitě žádoucí, aby věděl, v jakém odvětví působíte. Má to ale háček... kategorie se dá rozkliknout a Instagram vám nabídne podobné firmy ve vašem okolí, což pochopitelně nechcete. Řešení je jednoduché, prostě kategorii skryjte.

By Jakub Tesař
Gastromapa Lukáše Hejlíka, Starej Fotr, Taste of Prague, JdemeŽrát, Kluci z Prahy … Proč sledovat influencery v gastronomii?

Gastromapa Lukáše Hejlíka, Starej Fotr, Taste of Prague, JdemeŽrát, Kluci z Prahy … Proč sledovat influencery v gastronomii?

Odpověď je jednoduchá. Inspirace. Aby influenceři nepřicházeli o sledovatnost, nemohou produkovat fádní obsah. To znamená návštěvy vybroušených konceptů a dalších z podstaty zajímavých míst. Uvidíte také spoustu technik, jak jídlo prezentovat, fotit, natáčet, aranžovat, ale také čemu se vyhnout. Někteří tvůrci se nevyhýbají pojmenování chyb. Opravdu hodně lidí fotí jídlo

By Jakub Tesař