Blog plný rad a tipů | GastroStart

Proměňte svůj podnik v místo, kde to žije! Vy se umíte skvěle otáčet v kuchyni a za barem. A my zase dovedeme kuchtit s marketingovými nástroji, abyste byli pořádně vidět a lidi se k vám jen hrnuli.

Latest

Hned vypněte zobrazení kategorie firmy na Instagramu vaší restaurace. Je to přímý proklik na konkurenci. Detailní návod

Hned vypněte zobrazení kategorie firmy na Instagramu vaší restaurace. Je to přímý proklik na konkurenci. Detailní návod

Modrý text pod jménem na Instagramu označuje kategorii podnikání. Aby Instagram mohl profily relevantně doporučovat, je určitě žádoucí, aby věděl, v jakém odvětví působíte. Má to ale háček... kategorie se dá rozkliknout a Instagram vám nabídne podobné firmy ve vašem okolí, což pochopitelně nechcete. Řešení je jednoduché, prostě kategorii skryjte.

By Jakub Tesař
Gastromapa Lukáše Hejlíka, Starej Fotr, Taste of Prague, JdemeŽrát, Kluci z Prahy … Proč sledovat influencery v gastronomii?

Gastromapa Lukáše Hejlíka, Starej Fotr, Taste of Prague, JdemeŽrát, Kluci z Prahy … Proč sledovat influencery v gastronomii?

Odpověď je jednoduchá. Inspirace. Aby influenceři nepřicházeli o sledovatnost, nemohou produkovat fádní obsah. To znamená návštěvy vybroušených konceptů a dalších z podstaty zajímavých míst. Uvidíte také spoustu technik, jak jídlo prezentovat, fotit, natáčet, aranžovat, ale také čemu se vyhnout. Někteří tvůrci se nevyhýbají pojmenování chyb. Opravdu hodně lidí fotí jídlo

By Jakub Tesař
Nabídněte neodolatelně zpracované dárkové poukazy. Na ty natištěné na obyčejném papíře rovnou zapomeňte! Co si místo kusu papíru s čárovým kódem nechat vyrazit vlastní mince?

Nabídněte neodolatelně zpracované dárkové poukazy. Na ty natištěné na obyčejném papíře rovnou zapomeňte! Co si místo kusu papíru s čárovým kódem nechat vyrazit vlastní mince?

Originalita a kvalita zpracování je naprosto zásadní. V designu i textu na dárkovém poukazu se musí naplno projevit váš koncept. Zpracování? Ručně vyráběný papír, dřevo, nebo jen a pouze pro vás ražené mince. Uvědomme si, že lidé sahají k nákupu dárkového poukazu v situaci, kdy nejsou schopni osobnější dárek vymyslet.

By Jakub Tesař